• Isporuka kurirskom službom, platite pouzećem, u bilo kom mestu u Srbiji.

FAQ

KORISNIČKI SERVIS - NAJČEŠĆE POSTAVLJENA PITANJA

Kako obaviti kupovinu na online prodavnici IDEALAN POKLON?

Ukoliko uopšte nemate iskustva sa online kupovinom, ili pak prvi put kupujete u našoj online prodavnici i ne snalazite se najbolje, preporučujemo da pogledate video uputstvo u kojem je opisan postupak poručivanja. Video upustvo možete pogledati klikom ovde

Obavio/la sam kupovinu, ali bih želeo/la da napravim izmene?

U skladu sa uslovima korišćenja nismo u mogućnosti da menjamo Vaše porudžbine.

U ovakvim slučajevima najbolje je da nas kontaktirate na telefon +381 62 78 85 78 ili putem kontakt forme klikom ovde sa zahtevom za storniranje porudžbine, i nakon toga kreirate novu.

Napomena ovo je moguće samo u slučajevima kada je pošiljka još uvek kod nas. Ukoliko je pošiljka već predata kurirskoj službi, pošiljku možete vratiti ali u tom slučaju Vi snosite troškove povraćaja.

Imam problem prilikom prijave ili registracije na sajtu?

Potrebno je da popunite sva obavezna polja, odnosno da unesete ispravne podatke. Jednom kada ste se registoravli na sajtu, možete pristupiti svom nalogu u svakom momentu klikom na link moj nalog koji se nalazi u gornjem desnom ćošku svih stranica sajta. Ukoliko ste zaboravili lozinku, zatražite promenu lozinke putem istog linka.

Kao registrovan korisnik podatke možete menjati, odnosno bićete u mogućnosti da pregledate sve svoje porudžbine kao i da dodajte proizvode u Vašu listu želja.

Uradio/la sam porudžbinu za vikend ili praznične dane. Kada mogu da očekujem pošiljku?

Ukoliko je porudžbina izvršena u subotu ili nedelju odnosno u vreme praznika, pošiljka će biti preuzeta od strane kurirske službe prvog sledećeg radnog dana.

Za detaljnije informacije o transportu kliknite ovde

Da li je plaćanje kreditnim karticama sigurno?

Plaćanje karticama u našoj prodavnice vrši se preko procesora Banke, te se zapravo ukoliko se odlučite za plaćanje karticom u zadnjem koraku kupovine preusmeravate na stranice Banke koja ujedno garantuje za sigurnost. Protokoli i sigurnost online kupovine danas su na veoma visokom nivou a skoro je od strane procesorskih kuća uveden i 3D security system. Problemi mogu nastati jedinu u slučaju da je Vaš kompjuter ne siguran odnosno da ga neko treće lice daljinski kontroliše i ima uvid u vaše podatke.

U ime IDEALNOG POKLONA neko me je kontaktirao i tražio mi lozinku i podatke kartice?

Uvid u Vaše podatke imate samo Vi. Ni naši administratori nemaju lozinku niti podateke Vaše kartice. Ukoliko se desi da Vas neko kontaktira i traži te podatke, to sigurno nismo mi, lične podatke ovog tipa savetujemo da ne odajete trećim licima ni pod kakvim uslovima i bez obzira kako se oni predstavljali.

Prilikom preuzimanja paketa primetio/la sam da je paket oštećen. Šta raditi u tom slučaju?

Sve pošiljke iz našeg magacina se predaju kurirskoj službi uredno spakovane i bez oštećenja.

Ukoliko primetite vidno oštećenje pošiljke i sumnjate u oštećenje, pošiljku ne mojte primiti, već odmah uložite reklamaciju kurirskoj službi koja Vam je dostavila pošiljku. Kurir je dužan da na licu mesta sačini zapisnik o reklamaciji i Vama preda jedan primerak.

Poručio/la bi nešto iz inostranstva da li je to moguće?

Moguće je poručiti iz bilo koje zemlje. Isporučujemo robu u preko 240 zemalja širom sveta sa rokom dostave od 5 do 7 radnih dana.

Da li sam plaćam porez za poručene artikle ako živim u inostranstvu?

Ukoliko je adresa dostave robe van Srbije nećete platiti porez (Pdv) na artikle koje ste poručili na našem sajtu. Cene na sajtu su iskazane sa porezom ali na poslednjem koraku kod porudžbine iznos će biti umanjen za vrednost poreza koji trenutno u Srbiji iznosi 20%.